سوتک

سوتک

بیاد داداش عزیزم وحید

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 175
بازدید کل : 32850
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1




دوستی

 سهم من از دوری تو چیزی به جز دلتنگی به اندازه دریاها، نگاهی همچون شب های بدون مهتاب و لحظه هایی که ثانیه به ثانیه می گذرد، نیست...

تو مرا یاد کنی یا نکنی من همیشه گل یاسی به نشانی تو در خاک دلم خواهم کاشت...

جهنمی به پا می کند دلم وقتی آرزویی در ذهنم بیاید و تو میان آن نباشی...

کاش بدانی برای داشتنت دلی را به دریا زدم که از آب هم واهمه داشت...

دلم در دیدن رویت همیشه می کند فریاد/به یاد اولین روزی که مهرت در دلم افتاد...


نظرات شما عزیزان:

Hossein esmaily
ساعت11:35---3 دی 1391
سلام ارمان جان واقعا وب عالی داری امیدوارم همیشه همینجور باقی بمونه

نارمبلا
ساعت18:29---29 آذر 1391
سلام ارمان خاااااااااااااان من نارمیلا هستم واسه تبادل لینک اماده ام. بازم بهم سر بزن . راستی چرا نوشته ای به ساد داداشت چراااااااااا

هلیا
ساعت12:55---28 آذر 1391
سلام تو هم وب قشنگی داری.

ممنون که به وبم سر زدی.

بازم از این کارها بکن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: آرمان جمشیدی تاريخ: شنبه 25 آذر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sotak.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com