سوتک

سوتک

بیاد داداش عزیزم وحید

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 32854
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1




 امشب پرم زمرگ و پر از زندگانی ام

سرشار از مكاشفه اي ناگهانيیام

آكنده از غروب همانند آفتاب

در جست وجوی عاقبتی ارغوانی ام

عمریست روبر ینگاه زلال تو

آئينه حقيقت يك مهربانی ام

دنيایرنگ رنگ غزلهای خويش را

مرهون آن سخاوت رنگين كماني ام

تو مثل اتفاق غزل پرشكوفه اي

من ترجمان خاطره هاي خزانی ام

تقصير از تو نيست كه من همچو تكدرخت

محكوم اين دقايق بي همزباني ام

بر هم بزن سكوت اساطيري مرا

آه ، ای فسانه گویشب شوكرانی ام

مانند برگ زرد رها در ميان باد

در كوچه باغ عشق تو گم شد نشاني ام

تا كی برایخواندن آيات آفتاب

دنبال چشمهای خودت می كشانی ام ؟

تلخ ست در مشام تو هر چند بویخاك

بر اين كوير تشنه ببار ، آسمانی ام !

 


نظرات شما عزیزان:

masooma
ساعت19:29---27 مهر 1391
سلام
وبتون قشنگه من شما رو لینک کردم


persianlion
ساعت0:15---25 مهر 1391
با سلام شما هم وبلاگ خوبی دارید لطفا جهت تبادل لینک ابتدا وبلاگ ما را با نام سرزمین شیران پارسی لینک کنید و سپس اطلاع رسانی کنید تا هر چه زود تر به جمع دوستان ما بپیوندید

dayan
ساعت16:24---24 مهر 1391
سلام دوست گلم ممنون که سر زدی و وب زیبایی داری
موفق باش.
راستی من لینکت میکنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: آرمان جمشیدی تاريخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to sotak.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com